BEAUTIFUL MONSTER? ;)

SHASHA BLOGGEN!

Jag & sarah satt & drev med webben, grymt smäxiga är vi! (L)













aww.. godnatt !(L)

Taggad på tåget

Tjena bloggen! Nu sitter jag, chamile, johan, beckiis och hennes mamii på tåget på väg till stockholm, GRÖNA LUND! Vi alla är lika spända och taggade! Vädret i sthlm ska vara mulet, molnigt enligt vädret och nyheterna. Längtar tills vi kommer fram, bara sitta i en karusell och skrika! Haha nu låter det som om jag aldrig har vart på grönan förut, vilket jag nu har;-) det ska bli så kul, och det här stockholmtåget skrämmer mej verkligen, sittplatserna är hur obekväma som helst, och hela tåget skakar. Men nu ska jag sluta. Jag blir livrädd när tåget gör såhär¢.¢ Hahah, ha det bäst!

Nu har jag..

..Precis ätit frukost hos rebecca, sov här i natt. Hihi rebecca somna så tidigt, jag satt vid hennes dator t klockan blev runt 02.00, sen somna jag också rätt fort. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag och becka ska nog hem till min papii och hälsa på en stund, självklart regnar det! Kan inte solen snart komma fram? Men blir så deppig i det här vädret. Men nu ska vi ta och göra oss i ordning, vi ses snart! :D

RSS 2.0