Mobilbloggar igen!

Mobilbloggar nu igen' Hehe mobilen har jag alltid/ofta med mej, och därför är det så bra. Ni som har comviq kanske har fått någe sms, står typ: surfa med mobilen i sommar, det kostar max 1kr/dag? Eller något liknande. Jag är så trött, kommer somna vilken minut som helst $ Ska upp tidigt imorgon, ska följa med mamii och lillebror till sjukhuset, han ska kolla något med öronen, hörsel tror jag det var. Nej men ska föröka sova lite nu, puss! (L)

Mobilbloggar

Hejsan bloggen, det var ett tag sen jag blogga. Har inte haft tid till det, eller inte riktigt orkat. Just nu sitter jag här med rebecca och kollar på disney channel samtidigt som vi sitter och mobilbloggar, vädret är iingen höjdare men solen kommer fram lite då&då. Har blivit solbränd på axlarna, Hahah. Känns inte riktigt som ett sommarlov för mej, i juli kommer det kännas mer som ett sommarlov, ska resa till england, en båtresa till tallin eller åland och sen blir det liseberg/göteborg. Ska strax hem, mormor, morfar, moster, morbror och alexanderkusinen kommer och ska grilla tillsammans med oss, rebecka slagga hos mej igår te idag, och film har vi kollat på heela dagen, först rosaavsnitten och sen efter det kolla vi på hannah montana the movie. Vi är ju bäst! Klockan halv 4 gick vi ut och va med min lillebror, så söt han är. speciellt när han cyklar o.O Men jah, ska hem och grilla nu, ska äta till jag blir tjockk :-D Harebra, bloggar imorgon trorja <3

20 juni

Rubriken, jag vet. Det är den 21 idag men tänkte berätta om dagen igår.
Jag var med karmen från kl 3, senare på dagen cyklade vi ner till icamaxi & köpte två chipps, två dipp & två cream fresh (stavning) På väg hem såg vi två poliser så jag hoppade av. Sen kom karmen på att jag kunde sitta baklänges på pakethållaren,  så när vi var på väg hem satt jag baklänges & hon körde ner före en nerförsbacke & jag flög av cykeln, skrapade upp nästan hela ryggen & högra sidan av höften, armbågen är också helt uppskrapad.
Anyway, ska dra nu. puss!

Ånnaboda.

Hejsves!
Nu har jag gjort en ny blogg, förut hade jag en blogg som hette amispourlavie & den bloggen tog jag bort pga olika skäl.
1. Många tyckte det var svårt  att stava, så jag gjorde en ny med mitt namn istället.
2.Kände själv att jag behövde göra en ny.
I alla fall, nu sitter jag i en husvagn i Ånnaboda med nästan hela familjen + mammas boyyfriend & hans barn.
Jag ska hinna göra så mycket i sommar så det kanske inte blir så mycket bloggande under sommaren, därför kommer jag blogga & uppdatera när jag har tid.
 Nu ska jag gå & diska & borsta tänderna!
Harre bra så länge, puuss!


RSS 2.0