kort inlägg.


 tjabba.
Snart ska jag & becka börja gå mot bussen som går halv 2. Jag bloggar mer när jag kommer till becka.
puss & kram ♥

haha

Hanna axelsson seg som vanligt, euuuuuuuwwwh
. hahha! :*. Hanna vet attt du äksjar mej oxxå.
// rebecca.♥


BLOGSTART

Nu är jag medlem, bli det du också! Få fler besökare till din blogg! :)
 

my sisters keeper

Jag trodde aldrig att jag skulle fälla en ända tår för filmen "my sisters keeper" jag brukar inte vara känslig när det gäller filmer men ooh! Denna film var verkligen amazing, sjukt sorlig & otroligt bra.

Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång. Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna, Kates yngre syster som är en perfekt medicinsk donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator. Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv. Hon stämmer sina föräldrar för att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död. Hittade själva "handlingen" eller vad man nu ska kalla det från google.
Som sagt jag tyckte filmen var jätte bra men ändå sorlig. Jag, Sabina& Korina satt fasen och böla :''''(

Här kommer trailer på den.

TAGGA..

.. bio med beckis idag! Ska in till stan & kolla på "tusen gånger starkare", hoppas att det är något att se.
Väldigt kort inlägg nu,  men ska göra mej iordning.
Ha det bra så länge! → ♥ ←


UPPDATERING!

Heeeeej blogg & fina läsare! Nu var det så otroligt länge sen jag blogga & har tappat sjukt många läsare vilket inte är så kul men ja, my fault!   Jag lovar att uppdatera mer & skaffa mej en header! Men nu tänkte jag faktiskt ta & packa ner det sista till kunskapsgården i Falun, dit åker alla 8;or och halva 7:an imorgon, en sak jag ser fram emot. Där kommer jag dela rum med Anh, Felicia, Aisha & så jag då. Så himla tur att vi fick egen toalett dusch. Ha det bäst. puss (:

RSS 2.0