ZamZam Skriiveer åt bästaste Hanna <3 (L)

Bästa vän Hanna Axelsson ;*
Du anar inte vad du betyder för mig,
det går inte beskriva det med ord ens,
ändå tänker jag göra ett försök.
Du lyser upp min dag likt stjärnorna på natten.
Du finns där för mig genom skratt och gråt,
rädlsa och lycka. Vad som än händer vandrar
du vid min sida.Ödet förde oss samman av
en anledning, Tvillingsjäl. Du är allt för mig.
Exakt som en syster.Och att du flyttat
sugeer ass mkt! Hoppas vi sees snart igen. 
Jag älskar dig Hanna<33
du kommer alltid förbli min bästevänn
genom allt vi har varit igenom love you (L)
Vi två igår,idag och för alltiid ! ;)

läääs!:') <3


hejjsaan .
Jag gästbloggar på hannas blogg nu , ni undrar väl vem det är ? ;) , det är rebecca , asså hannas "kusiin" som vi säger. Hanna har flyttat från vivalla, hon lämnade mig kvar här:'( , vi har bott grannar och varit taighta sen vi var små . Kommer ihåg när vi var små och gick på dagis när vi låg på gräset och snackade om vilket av det stora molnen vi trodde änglarna bodde på,saknar det grovt mycket , jag & hanna lovade varandra att det alltid skulle vara vi och det ska det vara!, Jag älskar henne grovt mycket hon har hjälpt mig med allt, vi har gått igenom en massa från skratt till grååt, och våran humor alla älskade våran humor, det var du & jag mot världen vi kunde stå imot allting... men nu flyttade du til fjugesta vi börjar tappa kontakten, men vi försöker . Det här är svårt för mig eftersom att hanna är som en storasyster till mig , när det händer något är det henne jag letar upp i kontaktlistan på mobiilen , om det kommer nångon nyhet så ringer jag henne direkt, asså alla minnen vet nt ens vart jag ska börja t.ex : när vi skulle till kinaresturangen och vi var helt cp haha,Och alla andra minnen , och alla konstiiga bråk vi har haft ? , vi var/är verkligen sppc tsm det kommer att vara du och jag vad som en händer , jag är din lillasyster du bor inte här du kan nt ta hand om mig som din egna lillasyster längre men jag finns alltid i ditt hjärta vid din sida dag som natt , och du bor nt kvar här längre jag har ingen storasyster att snacka med ? , har ingen som vakar över mig längre har ingen som är riiktigt rädd om mig , för det är bara du som förstår mig du vet vad jag har gått igenom och jag vet vad du har gått igenom det är inte speciellt roliga saker , därför önskar jag varja kväll att du kunde komma till mig så att vi kunde sitta på trappen och bara snacka och garva och kommentera alla som går förbi , det var det bästa! . Jag önskar bara att du var här nu , det är svårt att berätta allt igenom telefonen... Jag ssaknar min storasyster grovt jävla mycket , Hon betyder verklgien ALLLLLLLT för mig , finns ingen bättre än henne , när jag mår som dåligast då är det hon som åker från fjugesta ända hit för att få mig må bra, åååh shiiiiiiit skulle kunna offra mitt liv för henne♥. sitter här och tänker på alla minnen gråter fan:'( .
Ska avlusta med det viktigaste ; JAG ÄLSKAR DIG MEST STORASYSTER GLÖM INTE DET ♥♥♥

// din prinssesa rebecca♥

RSS 2.0