bion ägde!

Thjaa, när jag har kommit igång med bloggen så kommer det en massa bilder.  Är på bästa humöret! 

Kom precis hem från stan, vart på bio med karmen, sarah & gabriella vi stressa som apor när vi skulle till stan. Nora hade min cykel & behövde verkligenden  eftersom vi skulle cykla upp dit. & den när vi kom till stan skulle vi hinna göra så mycket innaan filmen börja, vi kom fram till stan runt halv tre tror jag.. Gick till bion & tog ut biljätterna sedan gick vi & köpte godis.
Filmen var så grymt jävla bra, så mycket bättre än de andra två filmerna, twilight & new moon. & juste det är eclipse jag skriver om nu. HAHA! Det var ISKALLT där inne,jag satt verkligen & frös, skakade nästan... Tänkte gå & säga till men jag ville inte missa något av filmen, irriterande också när man springer fram & tillbaka som en galning.  Nu längtar jag så jävla mycket till 4;an & det gör säkert många!
Det satt en klump med människor långt upp längst ut på kanten & gjorde fackkade ljud.
Jag & karmen satt & garva sönder ! Det var någonstans som jag läste om att de kanske inte ska göra sista filmen, det finns 4 böcker men dom funderar på att inte göra den sista?
Den vill jag som mest se, men jag får val läsa boken istället. 
Never say never med justin bieber &  jaden smith har jag sjöngt hela dagen, jaden är så jätte gullig!

Ska försöka hitta på något nu, så vi hörs. Puss(a)





Kommentarer
Postat av: sarah

sv:för att jag inte orkar <3

2010-07-08 @ 12:28:36
URL: http://alwayssaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0