give me sunshine!

Nu får solan komma fram, jag kan inte leva i det här regnet -.-'

Dagen var sjukt flumm idag men också så otroligt kul, hihi!
Först & främst vill jag bara berätta att jag saknar becca min bejb som kommer hem på söndag! (L)
Dagen:
Någon gång vid tolv tiden gick jag och sarah till karmen, oh det var så synd'' när sarah upptäckte att hennes hamster hade dött, (hoho) driver hehe men guu vad vi garva allstså, vi visste inte vad vi skulle göra med den. Först tänkte vi slänga den sen gräva ner den, men det blev så att vi kaste den. R.I.P till han/hon...
Senare på dagen åkte vi med mamii t godislandet'' bakom ikea eller något sånt, när vi kom tillbaka igen hade vi INGENTING att göra men på kvällen blev allt mycket, mycket roligare. Hehe bilderna under förklarar kanske en del ;)

Vi såg ut som emo-fjortiwsar, hihi ;o ;) ♥


outfit för dagen:
Leggings - ginatricot
Midjebälte - ginatricot
Skjorta - ginatricot
Väska - ginaticot
Linne - H&M






( orkar nt rotera )

Frågestunden håller fortfarande på, så fortsätt fråga !

Nu ska jag kolla på en geishas memoarer.
Puss&hej älskardej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0