Vem var det som knacka? :O

Hejsan bloggen!
Det var otroligt länge sen jag blogga. Vädret är skiit just nu igår var det verkligen sommar men idag känns  det om det vore vinter.
ooh, jag har fått en blåsa på tungan & kan knappt äta, Skiit.  ):
Tänkte ha en frågestund här på bloggen strax, men nu ska jag fixa lite andra grejor så ni får väl ha det bäst. pösss!


HAHAH, här har ni något att garva åt!

'' Vem var det som knacka? ''
Jag & dörrafrikanen, hahah alltså karmen ;)
Fan vilket flumm vi var på!


Kommentarer
Postat av: emilia

Nej men guu, jag har kollat om på den här FLERA gånger nu. Den är ju rolig! ;)

2010-07-31 @ 00:29:36
Postat av: Elina

har också kollat om den många gånger :) garvar lika mycket varje gång :P <3

2010-08-11 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0